Normandiet

Besvar
1152-Cherie
Indlæg: 3
Tilmeldt: lør 25. feb 2023 01:00
Fulde navn: Peer-Allan Brinck
By: Flensburg
Bilmærke: Mercedes
Camper mærke: Carthago
Model: 143
Ã…rgang: 2024

Re: Normandiet

Indlæg af 1152-Cherie »

Hej
Vi er lige kørt derfra Det var muligt at få plads omkring middag til aften var der fyldt op
Min far var her for 80 år siden så det var en speciel oplevelse
Det var blæsende og køligt ved kysten så nu er vi kørt ind i landet
3 x
Peer-Allan Brinck

Brugeravatar
0292-skou
Indlæg: 1683
Tilmeldt: søn 26. feb 2017 19:58
Fulde navn: Anita og Jørn Skou
By: Lemvig
Bilmærke: Citroen
Camper mærke: Pössl
Model: Summit 6,4
Ã…rgang: 2017

Normandiet

Indlæg af 0292-skou »

Her i 2024 i juni måned er det 80 år siden invationen i Normandiet. Det bliver selvfølgelig forståeligt fejret i stor stil. I tiden først i juni er alle pladser for autocampere nok fyldt helt op. Der vil være fejring hele sommeren. Kommer nogen på de kanter vil det være en kæmpe stor og bevægende oplevelse.
Her er et link med oplysninger om området, som også kan bruges ved en senere lejlighed. Normandiet er bestemt også andet en invationen.
https://bobilverden.no/80-ar-siden-d-da ... le-sommer/
God tur.
4 x
Anita & Jørn
med Zeus
i Den bette Røde
- på vej mod nye oplevelser

Besvar

Tilbage til "Frankrig"