Nytårsønske til Frit Forum

Brugeravatar
0149-erlingt
Fulde navn: Tove og Erling Jensen
By: Slagelse
Bilmærke: Fiat
Camper mærke: Carado
Model:
Ã…rgang: 2025

Re: Nytårsønske til Frit Forum

Indlæg af 0149-erlingt »

0489-poul skrev: ons 7. jan 2026 07:52
0006-jytte-lejf skrev: man 5. jan 2026 22:06 Synes vi i DFAC, at alle - også ikke medlemmer - skal kunne se de pladser, som vi lægger ind her?? Og hvorfor??

Mvh
Jytte
Hvorfor: Lokkemad.

Der er på et tidspunkt truffet beslutning om at man uden login kan se rejseberetninger, derfor at det logisk at ikke-medlemmer også kan se pladser.

>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<
Men jeg har stor respekt for medlemmer der ønsker at ligge oplysninger ind her, og så skal det jo være så let at finde som muligt.

Lokkemad!
Ja, det kan være flere ting.

Det blev også vendt, for rigtig mange år siden! (mere end 10 år)
Nogle mente at det kun var medlemmer af foreningen, som skulle kunne se aktivitets kalenderen!
Modargumentet var: "Hvem vil være medlemmer i en forening, hvis der IKKE sker noget!"
Derfor kan alle se kalenderen!
Det er jo altid interessant at være opdateret!
Men, Hvad sker der så. Og hvor???
Mvh. Erling
1 x

Brugeravatar
0006-jytte-lejf
Fulde navn: Jytte Jakobsen
By: Værløse
Bilmærke: Fiat Ducato 2,3 JTD
Camper mærke: Bürstner
Model: Marano 640
Ã…rgang: 2007

Indlæg af 0006-jytte-lejf »

Hej Ole

Jeg kan nu godt se de pladser, som du - og andre - har lagt ind. De ligger her viewforum.php?f=41, lige under denne tråd.

mvh
Jytte
1 x

Brugeravatar
1374-Hammer07
Fulde navn: Ole Hammerholt
By: Hals
Bilmærke: Citroen Jumper
Camper mærke: Hobby
Model: Ontour Edition V65 GE
Ã…rgang: 2022

Indlæg af 1374-Hammer07 »

Det er sikkert fint som det er. Jeg kan se at nyeste indlæg i den gruppe er fra maj 2024, så der er tydeligvis ikke interesse for at have en lille lokal pladsguide her på siden, og iøvrigt er mine bidrag der slet ikke.

Jeg tænker at de fleste benytter P4N eller andre apps.

Tak for forsøget.
0 x
Ole Hammerholt

admin
Administrator
Fulde navn:
By:
Bilmærke:
Camper mærke:
Model:
Ã…rgang: 0

Indlæg af admin »

1374-Hammer07 skrev: ons 7. jan 2026 17:02 Til admin.
Tak for at du har forholdt dig til mit nytårsønske. Måske er jeg bare lidt besværlig, men jeg kan ikke se den store forskel.
Nu: Forsiden -> Fra Nordkap til Gibraltar -> Rejseberetninger -> Danmark

Før: Forsiden -> Fra Nordkap til Gibraltar -> Autocamperpladser i Europa -> Danmark

I min optik er det ikke blevet lettere at finde. Er der mon en vej jeg ikke har opdaget ????? :o

Hilsen Ole
Det der er ændret er to ting (hvoraf den ene egentlig ikke er ønsket af dig, men som er en naturlig følge af at rejseberetningerne er åben for offentligheden):
- Autocamperpladser i Europa er flyttet op så det ligger lige under Rejseberetninger
- Autocamperpladser i Europa er blevet synlige for alle

De to hovedfora ligger derfor nu som det første når du klikker på FRA NORDKAP TIL GIBRALTAR.

Hvis du havde forestillet dig, at Autocamperpladser Danmark skulle flyttes helt ud af Autocamperpladser i Europa og op på højeste niveau, så vil det ikke kunne lade sig gøre, uden at bryde med den overordnede logik.
image.png
1 x

Brugeravatar
1374-Hammer07

Til admin.
Tak for at du har forholdt dig til mit nytårsønske. Måske er jeg bare lidt besværlig, men jeg kan ikke se den store forskel.
Nu: Forsiden -> Fra Nordkap til Gibraltar -> Rejseberetninger -> Danmark

Før: Forsiden -> Fra Nordkap til Gibraltar -> Autocamperpladser i Europa -> Danmark

I min optik er det ikke blevet lettere at finde. Er der mon en vej jeg ikke har opdaget ????? :o

Hilsen Ole
0 x
Ole Hammerholt

Brugeravatar
0489-poul
Fulde navn: Poul Jensen
By: Sunds
Bilmærke: VW Crafter -- 177 hk Aut
Camper mærke: Knaus
Model: Van Ti 650 Meg
Ã…rgang: 2023

Indlæg af 0489-poul »

0006-jytte-lejf skrev: man 5. jan 2026 22:06 Synes vi i DFAC, at alle - også ikke medlemmer - skal kunne se de pladser, som vi lægger ind her?? Og hvorfor??

Mvh
Jytte
Hvorfor: Lokkemad.

Der er på et tidspunkt truffet beslutning om at man uden login kan se rejseberetninger, derfor at det logisk at ikke-medlemmer også kan se pladser.

Min personlige holdning er, at det er bedøvende ligegyldigt, der er ikke nogle ikke-medlemmer (og nok heller ikke mange medlemmer) der overhovedet kigger i disse indlæg.
Det er et kæmpe arbejde Poul Erik Pedersen lavede, da han i 2016/17 oprettede hierakiet med lande - og for nogen lande også regioner - men der er meget få indlæg i dem, og langt de fleste er ældgamle.

Alle bruger diverse plads-apps der har mange flere brugere, og som derfor har større mulighed for at blive løbende opdateret (ikke at jeg siger de altid er det).

Men jeg har stor respekt for medlemmer der ønsker at ligge oplysninger ind her, og så skal det jo være så let at finde som muligt.
4 x
Poul Jensen

Brugeravatar
0006-jytte-lejf
Fulde navn: Jytte Jakobsen
By: Værløse
Bilmærke: Fiat Ducato 2,3 JTD
Camper mærke: Bürstner
Model: Marano 640
Ã…rgang: 2007

Indlæg af 0006-jytte-lejf »

Synes vi i DFAC, at alle - også ikke medlemmer - skal kunne se de pladser, som vi lægger ind her?? Og hvorfor??

Mvh
Jytte
3 x

admin
Administrator
Fulde navn:
By:
Bilmærke:
Camper mærke:
Model:
Ã…rgang: 0

Indlæg af admin »

1374-Hammer07 skrev: man 5. jan 2026 08:18 Jeg kan ikke, efter mange forsøg, komme ind i det område vil taler om, uden først at være logget ind.
Hejsa,

Forummet med pladser er nu flyttet op under rejseberetninger, og man kan i begge læse indlæg uden at være logget ind. Skal man skrive et indlæg skal man dog være logget ind.

Så 2 klik gør det nu til enten rejseberetninger eller pladser:
image.png
image.png
PS: Et lille hint: sørg for som udgangspunkt at klappe alle bokse sammen, ved klikke på lille minus-ikon ude til højre, og kun klappe boksen op ved så at klikke på plus-ikon, når man skal ind i ønsket område.
Så får man bedre overblik når man kommer ind i FritForum.
1 x

Brugeravatar
1374-Hammer07

Hej Jørn.
Jeg kan ikke, efter mange forsøg, komme ind i det område vil taler om, uden først at være logget ind.

Hvis det er et mere generelt ønske, kan man blot sikre, at det findes i det beskyttede område. Men igen, det er bare en ide. Det er noget jeg kan bruge, og jeg vil gerne læse i andres anmeldelser.
2 x
Ole Hammerholt

Brugeravatar
0292-skou
Fulde navn: Anita & Jørn Skou
By: Lemvig
Bilmærke: Citroen
Camper mærke: Pössl
Model: Summit 6,4
Ã…rgang: 2017

Indlæg af 0292-skou »

Ole Hammerholt :
Det område Ole henviser til er uden log in, hvilket betyder, at alle kan finde og læse oplæg i denne kategori.

Det var på grund af denne offentlige del af FF, at tlf.nr blev slette fra medlemmernes profil, for de ligger også frit fremme.
1 x
Anita & Jørn
med Zeus
i Den bette Røde
- på vej mod nye oplevelser

Besvar

Tilbage til "Danmark"