Tak, Per. Det kan jeg også vældig godt lide: læse om andres rejsebeskrivelser. Dels for inspirationens skyld, men dels også for abstinensernes skyld - så er det lige som om man rejser med selv.
God weekend!
Renate
Vores campingrejser
- 0142-hovald
- Fulde navn: Renate Hovald
- By: Roskilde
- Bilmærke: Mercedes
- Camper mærke: Hymer
- Model: ML-T 580
- Ã…rgang: 2015
-
- Fulde navn: Per Ræbild
- By: København NV
- Bilmærke: --
- Camper mærke: --
- Model: --
- Ã…rgang: 0
Re: Vores campingrejser
Hej Renate
Nydelig hjemmeside du har strikket sammen der, og gode billeder - jeg kan godt lide at læse om andres oplevelser og rejser, det giver inspiration til ens egne oplevelser. Jeg vil kigge lidt mere på nogle af turene du skriver om
Og velkommen her i foreningen by the way
Mvh Per Ræbild
Nydelig hjemmeside du har strikket sammen der, og gode billeder - jeg kan godt lide at læse om andres oplevelser og rejser, det giver inspiration til ens egne oplevelser. Jeg vil kigge lidt mere på nogle af turene du skriver om
Og velkommen her i foreningen by the way
Mvh Per Ræbild
0 x
- 0142-hovald
- Fulde navn: Renate Hovald
- By: Roskilde
- Bilmærke: Mercedes
- Camper mærke: Hymer
- Model: ML-T 580
- Ã…rgang: 2015
Vores campingrejser
Hej campervenner
Hvis I har lyst til at se vores camping-bedrifter, så er det nok mest praktisk I kigger ind på vores hjemmeside: http://www.verden-udenfor.dk. Da vi først købte autocamper i august 2015 er alle campingrejser indtil da foregået med campingvogn. Men camping er vel camping, og fælles for os campister er trangen til at komme ud og se og opleve. Så derfor er der jo nok lidt af hvert til alle. Fremover bliver vores rejseberetninger imidlertid med udgangspunkt i "autocamping".
Mange glade camperhilsener
Renate
Hvis I har lyst til at se vores camping-bedrifter, så er det nok mest praktisk I kigger ind på vores hjemmeside: http://www.verden-udenfor.dk. Da vi først købte autocamper i august 2015 er alle campingrejser indtil da foregået med campingvogn. Men camping er vel camping, og fælles for os campister er trangen til at komme ud og se og opleve. Så derfor er der jo nok lidt af hvert til alle. Fremover bliver vores rejseberetninger imidlertid med udgangspunkt i "autocamping".
Mange glade camperhilsener
Renate
0 x