Hej John,
Super beretning. En skam du ikke smagte Kilchoman whiskyen. Jeg hjalp engang en med at udbedre en meget fugtskadet campingvogn, og so tak fik jeg en flaske Kilchoman 1.st edition. Da jeg fik den tænkte jeg "8 år. hvor god kan den være?" Men jeg blev klogere. Selv om den var hel lys og ung, så var den fremragende, så mon ikke de efterhånden lidt mere lagrede også er værd at prøve.
England - Skotland - Irland - Frankrig
- 0037-PELP
- Administrator
- Indlæg: 2728
- Tilmeldt: tirs 20. okt 2015 15:48
- Fulde navn: Poul Erik Lind Pedersen
- By: --
- Bilmærke: --
- Camper mærke: --
- Model: --
- Ã…rgang: 0
- 0065-oleklaus
- Indlæg: 47
- Tilmeldt: tors 29. okt 2015 00:21
- Fulde navn: Ole Friis Klausen
- By: Nivå
- Bilmærke: Peugeot
- Camper mærke: Tourne
- Model: 6.0 Select
- Ã…rgang: 2025
Re: England - Skotland - Irland - Frankrig
Superfint match mellem billeder og tekst, tak John!
0 x
Ole Friis Klausen
- 0010-oleskovgaard
- Indlæg: 444
- Tilmeldt: ons 28. okt 2015 15:48
- Fulde navn: Ole Skovgaard Petersen
- By: Vissenbjerg
- Bilmærke: Fiat Ducato
- Camper mærke: Bürstner
- Model: Harmony 615
- Ã…rgang: 2005
Re: England - Skotland - Irland - Frankrig
Hej John,
Tak for en god rejsebeskrivelse.
Tak for en god rejsebeskrivelse.
0 x
Ole Skovgaard Petersen
- 0011-JohnAhrenkiel
- Indlæg: 451
- Tilmeldt: ons 28. okt 2015 15:53
- Fulde navn: John Ahrenkiel
- By: --
- Bilmærke: --
- Camper mærke: --
- Model: --
- Ã…rgang: 0
England - Skotland - Irland - Frankrig
En spændende rundrejse, med et strejf af whisky, som du kan læse om i nedenstående link:
http://ahrenkiels.dk/skotland15/skotland15.htm
http://ahrenkiels.dk/skotland15/skotland15.htm
0 x
mvh. John Ahrenkiel, altid på vej mod nye mål

